Avatar billede christianstelling Nybegynder
13. september 2004 - 17:07 Der er 3 kommentarer

fjernelse af windows XP

Hej jeg har åbenbart to Windows XP Professional på min Maskine og jeg vil kun beholde den en af dem, nå computeren starter vises der en menue hvorfra man man vælge hvilken version af os man ønsker at starte her vælger jeg så den jeg bruger men det er nr. 2 på listen og ¨hvis jeg ikke nå at vælge den starter den på den forkerte, hvordan fjerner jeg den ene af dem.....
Avatar billede trekkies Juniormester
13. september 2004 - 17:18 #1
Åben "Denne Computer", Højre klik på det hvid område og klik på "Egenskaber" og klik på fanebladet "Avanceret" og under menuen "Start og Genoprettelse" klikker du på "Indstillinger", i toppen er der en dropdown menu, der klikker på det styresystem som du bruger (Du skriver at det er nr, 2, det er det også her), fjern fluebenet ud fra "Vis en liste over operativsystemer i:", til sidst skal du klikke på "OK".
Og det skulle så være det.
Avatar billede christianstelling Nybegynder
13. september 2004 - 18:41 #2
den gik lige hjem tak for hjælpen
Avatar billede trekkies Juniormester
13. september 2004 - 20:25 #3
Det var så lidt