Avatar billede irmapigen Nybegynder
13. september 2004 - 14:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lyserødt resultat ved kopiering

Jeg vil kopiere en text fra et word dokument til et andet, men når jeg sætter teksten ind, bliver den lyserød og understreget...meget irriterende!!! Desuden kan jeg se et kommentar (sådan ligesom når du stå stille på et icoon og kan læse hvad det er), hvor der står forfatteren og datoen, hvorpå teksten er skrevet.

Hvad kan jeg gøre? Jeg har en masse kopiering af tekst foruden...
Avatar billede irmapigen Nybegynder
13. september 2004 - 14:28 #1
Nå jo, jeg kan heller ikke ændre på farven m.m.
Avatar billede rvm Nybegynder
13. september 2004 - 14:37 #2
Det lyder som om du har autokorrektur slået til
Avatar billede rvm Nybegynder
13. september 2004 - 14:38 #3
Hviken version af Word bruger du?
Avatar billede irmapigen Nybegynder
13. september 2004 - 14:41 #4
2000 jeg har nu også fundet ud af at jeg kan markere små stykker tekst, højreklikke og trykke på 'accepter ændring'. Det hjælper dog ikke helt.
13. september 2004 - 14:42 #5
Det lyder som om du har visning af ændringer slået til.

Funktioner->Ændringer
13. september 2004 - 14:43 #6
OK, så er det ændringer, du får vist.

Marker hele teksten og klik på knappen Accepter ændringer i værktøjslinien Korrektur.
Avatar billede irmapigen Nybegynder
13. september 2004 - 14:44 #7
Haha, det var det, erik! hoppaaaa. Kan det komme med fra det andet dokument? Jeg har ikke haft det her før.
13. september 2004 - 14:47 #8
Nej, funktionen overføres ikke automatisk til et nyt dokument.
Avatar billede irmapigen Nybegynder
13. september 2004 - 14:51 #9
Tak for hjælpen denne gang!