Avatar billede angelod Novice
12. september 2004 - 14:17 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Problem med indlæsning af mange billeder i IE

Jeg sidder med et problem, og vil lige høre om nogle måske skulle vide noget om det.

Problemet består i alt sin enkelhed af en computer som ikke opfører sig som jeg mener den skal. Jeg har skrevet et administrativt interface i DHTML, og på stort set alle maskiner jeg har prøvet det på, kører det helt fint, men jeg har lige siddet ved en maskine hvor det gik knapt så smertefrit.

Jeg åbnede siden, og knapperne til redigering af siden kommer frem når siden er hentet helt, men det skete ikke. Faktisk skete der intet. Den stoppede bare med en besked om at den manglede at indlæse 2 elementer. Jeg prøvede at refreshe flere gange, men hver gang stoppede den ved 2 eller 3 manglende elementer.

Det jeg gerne vil høre efter er, om dette er et hyppigt forekommende problem, eller om det er et problem på den maskine. Jeg har ikke set fejlen på nogen anden maskine, og det undrer mig rimeligt meget. Hvis det er noget der forekommer hyppigt, eller som ihvertfald andre kender til.. Findes der så en løsning på problemet?
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2004 - 14:18 #1
Prøv at tømme IE cachen på maskinen, det kan være den er fyldt helt op.
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2004 - 14:19 #2
Hvis det er det som gør det så kan du evt. sætte cache størrelsen lidt op. Men egentlig burde man jo tømme den med jævnlige mellemrum istedet :-)
Avatar billede knudgert Nybegynder
12. september 2004 - 14:55 #3
Hvis IE driller, så skal caheen sættes ned og ikke op.
IE kan ikke finde ud af at håndtere store mængder i Temp. Internet Files.
Medmindre man vil kunne læse sider offline, så sæt IE til at tømme Temp. I. F. ved hver nedlukning, gøres unde Internetindstillinger => Avanceret.

Og til Angelod, et link?
Så kan vi andre jo se om vi ogsp har problemer.
Avatar billede angelod Novice
12. september 2004 - 15:04 #4
Jeg ville gerne poste et link, men desværre er systemet omfattet af en kontrakt som forbyder mig at fremvise det før det er helt færdigt, og passende beskyttelse af visse dele er aktiveret. Jeg vil forsøge de forskellige indstillinger for cachen som foreslået.
Avatar billede angelod Novice
23. september 2004 - 22:33 #5
Okay. Problemet blev lokaliseret. Det var kun den ene computer, og skyldes vist fejl i installationen af systemet, da der er problemer med andre sites også. Jeg vil dog gerne give Jer begge 30 point hver for at svare, da informationerne var brugbare, og øgede hastigheden på min browser ;)
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2004 - 17:32 #6
Du får et svar her
Avatar billede angelod Novice
24. september 2004 - 18:55 #7
Giver lige knudgert et døgns tid til at svare også ;)