Avatar billede legokran Nybegynder
12. september 2004 - 12:31 Der er 6 kommentarer

Sidehoved i Word 2003

Hej Alle

Når jeg vil lave et sidehoved i Word 2003, så bliver sidehovedet vist på
alle siderne, kan jeg ikke kun få det til at blive vidst på 1 side?

Mvh Mick
Avatar billede mugs Novice
12. september 2004 - 12:41 #1
Nu er jeg absolut ikke den store Word-haj, men som navnet "Sidehovede" siger, vil det jo blive vist på hver side. Jeg tror du må finde et andet objekt når du kun vil have det på side 1.
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2004 - 12:45 #2
I Word 2002 kan du, når du er i sidehovedet klikke på en knap til Sideopsætning i toolbare og der vælge "Speciel første side" eller noget lignende, mon ikke også det er med i 2003.
Avatar billede legokran Nybegynder
12. september 2004 - 13:12 #3
Kan ikke finde noget! :/
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2004 - 13:22 #4
Har du ikke Sidehoved toolbaren fremme? I den er der en knap til Sideopsætning så kommer man på layout fanebladet, sådan ser mit ud: http://betina.smedekrogen.dk/word.bmp (OBS loader lidt langsomt :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. september 2004 - 14:06 #5
Det kan sagtens lade sig gøre.

nederst på den side der skal have det ene sidehoved, sætter du et sektionsskifte fortsat.

På siden efter slår du knappen "Samme som foregående" fra på sidehoved linialen og nu kan du lave et nadet sidehoved end på siden før
Avatar billede legokran Nybegynder
12. september 2004 - 21:04 #6
Øhh?

Vil gerne have en mere udførlig forklaring!

Er ikke den største haj! :(