02. marts 2001 - 15:47 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike

er der nogen der har prøvet counter strike... når jeg vil logge mig på en sever eller oprette et nyt spil for jeg denne besked \"Your Cd key is Invalid\" hvad gør jeg????
Avatar billede netsrac Praktikant
02. marts 2001 - 15:49 #1
Køber en original version.
Avatar billede ironlevy Nybegynder
02. marts 2001 - 15:50 #2
Du er måske kommet til at bruge Half-life koden i stedet for Counter Strike koden!
02. marts 2001 - 15:50 #3
jeg har download den fra internetet sååå.
Avatar billede 2my Nybegynder
02. marts 2001 - 15:53 #4
Så får du fat i koden fra én der har originalen ..
Avatar billede wismann Nybegynder
02. marts 2001 - 15:54 #5
der er kun en ting atr gøre køb en original  version

*Wismann*
02. marts 2001 - 15:57 #6
Er der nogen der har kode til den orginale Counter Strike???
Avatar billede netsrac Praktikant
02. marts 2001 - 15:58 #7
Sådanne ting må ikke diskuteres på eksperten.dk, læs reglerne.
Avatar billede kapla Nybegynder
02. marts 2001 - 15:59 #8
Du skal have en kode til Half-life
02. marts 2001 - 16:01 #9
Ja undskyld kode til Half life
02. marts 2001 - 16:02 #10
Ups det havde jeg helt glemt
02. marts 2001 - 16:16 #11
er der nogen der kender et sted hvor man kan spørge om spil f.eks ligesom eksperten... den er bare ikke så meget til spil???
Avatar billede nomiz Nybegynder
02. marts 2001 - 16:18 #12
ironlevy:> Der er da ingen kode til CS
Avatar billede ironlevy Nybegynder
02. marts 2001 - 19:36 #13
nomiz -- Det er der i hvert fald. Hvis man køber half-life generation og kun installere Counter beder den om en kode! På selve coveret er der også 2 forskellige koder! En til HL og en til Counter. Det kræver også en kode til Counter ellers kan du ikke spille over nettet. For der checker den om koden allerede er i brug af en anden brugere!
Avatar billede ironlevy Nybegynder
02. marts 2001 - 19:49 #14
Den eneste der vil give dig koden er en der er snotdum eller en der ikke skal spille over nettet mere, for som sagt hvis man deler siden kode med en anden er der kun en der kan spille på nettet! Men som netsrac siger skal du nok henvende dig et mere \"beskidt\" sted for at få koder!