Avatar billede aner-intet Nybegynder
11. september 2004 - 12:44 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Findes der sådan et MOD ?

Jeg har PHPBB.COM Opensource forumet, Men jeg vil gerne lave lidt om på det, jeg tror at det vil fange lidt mere interesse hvis man kunne se hva det sidste indlæg hed, som standard står der jo bare hvem der har skrevet sidst inde under kategorien, men iStedet For brugerens navn Vil jeg ha der står overskriften på forsiden af forumet. Kan i følge mig i hva jeg mener ?
Avatar billede bjergand Nybegynder
02. oktober 2004 - 22:42 #1
Hey der,

prøv at kigge på www.phpbbplus.de

De har en masse ekstra moduler, og en version af phpbb med stort set alle moduler installeret, så man kan rode lidt med det.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
03. oktober 2004 - 20:44 #2
Hej tak for respons, men forstår sku ikke tysk.. kan du hjælpe ?
Avatar billede bjergand Nybegynder
03. oktober 2004 - 21:49 #3
http://www.phpbb2.de/dload.php?action=category&cat_id=21

Er link til download af den. Kan desværre ikke hjælpe med mere. Har ikke brugt den så meget.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
03. oktober 2004 - 22:15 #4
hmmm kan sgu ik finde det ?? hvor er det ?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
15. oktober 2004 - 21:11 #5
Kan du hjælpe ?
Avatar billede alleykat Nybegynder
15. oktober 2004 - 21:11 #6
http://phpbb2.dk - Dansk phpBB support forum. Vi gi'r gerne en hånd med både mods til standard phpBB 2.0.x og phpbb plus. Eller du kan nævne hvilke features du er på udkig efter, så skal jeg se hvad jeg kan gøre...

http://phpbbhacks.com <- et centralt sted at søge efter phpBB-mods (til standard phpBB) ;)
Avatar billede aner-intet Nybegynder
15. oktober 2004 - 21:13 #7
Super, jamen jeg har søgt og mener også jeg havde skrevet det inde på phpb2.dk men fik intet svar..Du er med på hva jeg mener ikk ?
Avatar billede alleykat Nybegynder
15. oktober 2004 - 21:39 #8
Ahh jeg var lidt for fokuseret på svarene, jeg læste ikke dit spørgsmål godt nok.. jo, jeg er med på hvad du mener. Og det er da vist rigtigt at det spørgsmål er blevet stillet på forummet - vi gør vores bedste men nogengange overser man noget, eller glemmer det igen selvom man har et svar. Jeg har faktisk en stribe (ikke-testede!!) mods som muligvis kan hjælpe - men nu ikke noget med at bande af mig hvis de ikke virker helt som planlagt!! ;o)

http://www.phpbbhacks.com/download/3349
http://www.phpbbhacks.com/download/1835
http://www.phpbbhacks.com/download/1204 <- alternativt, der er flere af disse.

Du er nu velkommen til at 'bumpe' spørgsmålet på phpbb2.dk, jeg sidder og kigger lidt i koden nu - det største problem ifm. dette er at man næsten er nødt til at bruge emnets overskrift, da svar på indlæg ofte ikke har egen overskrift. Selve linket er ret nemt, det findes i forvejen (man klikker på det lille dokument-ikon ud for brugernavnet i sidste kolonne - det kan rettes til så der linkes mere tydeligt).
Avatar billede alleykat Nybegynder
15. oktober 2004 - 21:51 #9
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=226522 <- også en god kandidat... :o)
Avatar billede aner-intet Nybegynder
15. oktober 2004 - 21:54 #10
Jeg må ærlig indrømme at jeg er en noob, har kun kunnet sætte forumet op fordi der var en guide..
Avatar billede aner-intet Nybegynder
15. oktober 2004 - 21:56 #11
Det må jo være det.. Men hvor skal jeg sætte den ind henne ?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:01 #12
Ok de minder alle sammen om hinanden, men det skal være den her sådan som jeg kan forstå det...

http://www.phpbbhacks.com/download/1204
Avatar billede aner-intet Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:02 #13
sry det er den her jeg mente.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:02 #14
Avatar billede alleykat Nybegynder
15. oktober 2004 - 22:32 #15
Download filen, udpak, og hvis dit phpbb-forum er helt uden ændringer i index.php, kan du ganske enkelt overskrive din nuværende index.php med den medfølgende (via FTP). Ellers følg instruktionen i .txt-filen - den beskriver i detaljer hvad der skal rettes i index.php filen.

HUSK! Backup din originale index.php før du begynder at rette i den/overskrive den. ;)
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. oktober 2004 - 17:01 #16
Super! tak for det !