Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
11. september 2004 - 11:58 Der er 2 kommentarer

Gøre DVD kodefri

Er der nogle der ligger inde med et program, eller en guide til at gøre et Dantax 20DVD-01 kodefri? Det er et combi tv-dvd.
Avatar billede urth Nybegynder
14. september 2004 - 21:44 #1
Har du ikke mulighed for at finde ud af hvilken dvd det er der sidder i dit tv, altså om det er indmaden fra en serieproduceret dvd eller ej?
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
16. september 2004 - 17:59 #2
Det eneste der står om DVD´en (Taget direkte fra dvd specifikationer):

DVD Section
Signal System:                    PAL
Applicable disc:                  DVD (12cm, 8cm), CD (12cm, 8cm.)
Audio characteristics
Frequency response                DVD: 4Hz - 22KHz
                                  CD: 4Hz - 20KHz
S/N Ratio:                        90dB
Harmonic distortion                0,06%
Wow and flutter:                  Below Measureable Level
Output:                            Audio: (RCA) - 12dB, 1Kohm
                                  Digital Audio : 0.5Vp-p/75 ohm
Pickup:                            CD: Wavelenght: 775 - 805 nm
                                  Maximum output power: 0.5mW
                                  DVD: Wavelenght: 640 - 660nm
                                  Maximum output power: 1.0mW

Ved ikke om det ligner andre produkter, jeg ved ikke en skid om hvad noget af det betyder...Men det er eneste info om dvd´en i den...