Avatar billede radolno Nybegynder
11. september 2004 - 10:37 Der er 6 kommentarer

Power On Password

Hjælp!

Jeg kan ikke slette Power On Password på min IBM R40. Selvom jeg har fulgt Harware Maintenance Manualen til punkt og prikke. Jeg har forsøgt at korslutte backup batteriet for at se om det var fordi den ikke ville miste spændingen helt men det har ikke hjulpet...
Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede AnyFellow Mester
11. september 2004 - 10:39 #1
Her er en side med andre muligheder:
http://www.ja.axxs.net/unlock/r40.htm
Avatar billede freehelp Praktikant
11. september 2004 - 10:57 #2
Avatar billede radolno Nybegynder
24. september 2004 - 11:04 #3
Det hjalp ikke, i følge IBM skal den henstå i minimum 24 timer for at miste spændingen. Hvis jeg kører en BIOS backup kommer jeg frem til SVP!!! IBM siger jeg skal købe et nyt bundkort :-((
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:17 #4
Mon ikke du snart kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller få spørgsmålet lukket!?
Avatar billede radolno Nybegynder
21. september 2006 - 16:15 #5
Så skal jeg bare have fundet ud af hvordan man accepterer et svar..
Avatar billede radolno Nybegynder
21. september 2006 - 16:16 #6
tadaa!