Avatar billede lektorblomme Nybegynder
11. september 2004 - 10:36 Der er 9 kommentarer

Mellemrum mellem fodnoteseperator og fodnoter

Hej Eksperter!

Jeg sidder med mit speciale på 150 sider og skal til at give det et ordentligt format. Jeg er imidlertid blevet opmærksom på, at der mellem mine fodnoter og fodnoteseperatoren er opstået 3 mellemrum (dvs. ligesom tre gange at trykke på enter!) Jeg kan se dette når jeg trykker på "vis koder"!! Dette optager en masse plads på siden - hvilket er ret uønskeligt, da jeg i forvejen er lidt i pladsmangel. Spørgsmålet er så, kære eksperter, om der er nogle af Jer, der ved hvordan man sletter dette mellemrum/gør det mindre - så fodnoteseperatoren ikke står og svæver et stykke over fodnoter - og i øvrigt tager meget plads?

På forhånd tusind tak!!
Morten
Avatar billede benneharli Juniormester
11. september 2004 - 11:08 #1
Har du mulighed for at smide en side her

ftp://gb0272_exp:1234@roswall.com
Avatar billede lektorblomme Nybegynder
11. september 2004 - 11:30 #2
Jeps, det gør jeg lige!
Avatar billede lektorblomme Nybegynder
11. september 2004 - 11:31 #3
Øhhh - hvordan er det lige jeg gør det?
Skal jeg bruge et FTP program? - Kan jeg maile et?
Avatar billede benneharli Juniormester
11. september 2004 - 11:33 #4
bare klik på linket, og kopier det ind i mappen
Avatar billede lektorblomme Nybegynder
11. september 2004 - 11:34 #5
Jeg har lige prøvet at klippe en side over i et nyt dokument - det afhjælper problemet, men når hele dokumentet flyttes over er den gal igen!
Avatar billede benneharli Juniormester
11. september 2004 - 11:37 #6
Ja, det er klart da det er en sideopsætning. Har du rodet inde i filer sideopsætning?
11. september 2004 - 15:26 #7
Du ændrer på opsætningen af fodnoter på denne måder:

Vælg Vis->Normal
Vælg Vis Fodnoter
I feltet med teksten "Alle fodnoter" vælger du i stedet "Fodnoteseparator"
Slet de 3 linieskift
Klik på Luk,
Vælg din normale visning: Vis->Udskriftslayout (f.eks.)
20. september 2004 - 17:57 #8
Hvordan går det ?????
18. november 2004 - 19:56 #9
LUKKETID ???