Avatar billede doubled Nybegynder
10. september 2004 - 22:12 Der er 2 kommentarer

logo forslag til powerdating.dk

hejsa..jeg har et site, hvor jeg gerne ville se et par alternative forslag til et logo hvori navnet indgår.
Ser helst et logo med "powerdating.dk" ud-i-eet eller POWER øverst og dating nederst, med et .dk  på skrå i nederste højre hjørne...
Har selv lavet indtil flere forslag, og den endelige side skal først åbne til dec 2004...kig gerne på www.powerdating.dk for lidt inspiration...
Giv top points for det lækreste forslag. Må gerne udstråle lidt stil og elegance uden at være hoverende, altså lækkert! -s-
Skulle der komme "guld-forslaget" præmierer jeg det gerne med et par flasker god vin oveni.
Avatar billede bill20 Nybegynder
11. september 2004 - 10:42 #1
Avatar billede doubled Nybegynder
12. september 2004 - 20:08 #2
hej bill20 :

meget kreativt forslag, omend dit forslag ikke lige ramte det jeg mente med stil og elegance...dvs skrifttypen gør (har den selv) og fint at du havde sat modellerne tættere sammen..den der "kalk" effekt er ret okay faktisk, men leder nok efter noget lidt andet...jeg re-designer siden i skrivende stund, så mandag skulle det gerne være oppe i nyt design....men du er meget velkommen til at prøve igen..