Avatar billede ag.paven Nybegynder
10. september 2004 - 14:39 Der er 10 kommentarer

1 sek lyd hvis jeg converter div3 i MMconverter 2.0 hvorfor?

Hej jeg har en N6230 mobil og vil gerne have et Simpsons afsnit ned på den.. når jeg så converter filmen i MMconverter 2.0 fra www.forum.nokia.com så kommer der 1sec lyd og hvid skærm why? og hvad ka jeg gøre eller ska jeg bruge andet program til at converte i?
Avatar billede ahave Nybegynder
10. september 2004 - 14:50 #1
Jeg har lige fundet dette efter en søgning på google: http://blog.chris.de/archives/22_Nokias_3gp_Files.html
Avatar billede ahave Nybegynder
10. september 2004 - 14:53 #2
Men der må findes en nemmere løsning.
Avatar billede ag.paven Nybegynder
10. september 2004 - 14:54 #3
=)
Avatar billede ag.paven Nybegynder
10. september 2004 - 14:57 #4
Virker pænt indviklet..? ska det der MPlayer ned på mobilen?
Avatar billede ag.paven Nybegynder
10. september 2004 - 15:06 #5
ahave? ved du det? om det MPlayer ska ned på mobilen?
Avatar billede ahave Nybegynder
10. september 2004 - 15:12 #6
Nej den skal installeres på computeren. Men du skal læse siden MEGET grundig da det ser ud til ikke sådan lige at være til at gå til. Jeg vil selv prøve på et tidspunkt, men ikke lige nu. Jeg har selv en 6230 :-)
Avatar billede ag.paven Nybegynder
10. september 2004 - 15:18 #7
okay... ka ik finde det der codec.conf ;\
Avatar billede ag.paven Nybegynder
10. september 2004 - 15:18 #8
men hvis du tjekker det senere så skriv lige en lille guide som er til og forstå ;D
Avatar billede ahave Nybegynder
10. september 2004 - 15:19 #9
Næh det er ikke sådan lige til. Men hvis jeg får det til at lykkedes skal jeg nok skrive det.
Avatar billede ag.paven Nybegynder
10. september 2004 - 15:21 #10
nice... ka sku ik finde rundt i det