Avatar billede pellekahn Nybegynder
10. september 2004 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

svhs til rca

Jeg har netop købt noget trådløst udstyr for at kunne sende billede og lyd fra min computer til mit fjernsyn. Problemet er at indgangen på disse er rca indgange, altså a la et normalt signalkabel blot med  tre stik, og mit grafikkort har en svhs udgang.
Har været i forskellige forretningen, men har ikke kunne finde en adapter mellem disse to stik. Er der nogen der har en ide til hvordan dette kan løses?
Avatar billede overchord Nybegynder
10. september 2004 - 14:18 #1
Adapterne findes skam godt nok:
http://www.svideotorca.com/
Avatar billede pellekahn Nybegynder
10. september 2004 - 15:35 #2
Det ser sku sådan ud ja :) Men det kabel de har, har et ekstra stik til lyd. Er dette nødvendigt, eller er der magi forbundet med en svhs port så denne også sender et lydsignal?
Avatar billede overchord Nybegynder
23. september 2004 - 14:36 #3
svhs porten sender ikke lydsignal saa det skal kobles udenom!