Avatar billede zim Nybegynder
10. september 2004 - 11:16 Der er 1 løsning

Jeres valg mellem ViewSonic VP912s/Philips 190S5FS

Hejsa derude.

Skal til at have skaffet mig en ordentlig tft skærm, og har derfor fået skrebet ca. 7000 sammen. Jeg har fundet disse to modeller, ViewSonic VP912s/Philips 190S5FS, som har næsten samme specs, bortset fra viewsonic´s kontrast-forhold er bedre.

Hvis der er nogen andre der har forslag til en god tft skærm, i min 19" til max 7k, så er i velkomne til at skrive. Ellers ville jeres vurdering af de to skærme heller ikke være af vejen.

Mvh ZiM
Avatar billede zim Nybegynder
29. september 2004 - 23:51 #1
ser ikke ud til der kommer nogen svar... lukker