Avatar billede angely Nybegynder
10. september 2004 - 10:57 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Logo design

Jeg har et nystartet firma - jeg mangler et logo. Kan i hjælpe?

Jeg sælger tøj og smykker i min butik. Firmaet hedder
she-company. jeg er meget åben overfor forslag. Jeg forstiller mig små bogstaver, men er som sagt åben overfor forslag. Det skal bruges på brevpapir, visitkort, til min hjemmeside jeg er ved at få designet. Baggrunden er hvid!

PFT

Heidi
Avatar billede mnt Nybegynder
10. september 2004 - 11:02 #1
Jeg laver ikke noget gratis, men kontakt mig på "mads(a)timmer.dk" så finder vi ud af noget..
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2004 - 11:31 #2
Samme her, jeg skal til København i weekenden men kig ind på www.partout.dk og kontakt os evt. hvis du vil have et tilbud :)
Avatar billede miss-g Seniormester
10. september 2004 - 14:50 #3
mnt og el_barto -> hvorfor sidder I så på eksperten? Ja undskyld jeg blander mig - men så kan I jo holde dig væk fra den slags spørgsmål, og koncentrere jer om gruppen ´Job og Opgaver` hvor folk gerne vil betale.
Avatar billede miss-g Seniormester
10. september 2004 - 15:01 #4
angely -->

Ved ikke helt hvad du har forestillet dig, men her er lidt:
http://www.nicolin.dk/div/she.htm
Avatar billede .jonez Nybegynder
10. september 2004 - 15:04 #5
Ville sige det samme, på eksperten får man gratis hjælp. Det er da hele grundlaget for portalen. Har ikke lige tid nu til at lave et logo, men om en times tid har jeg nok et forslag.
Avatar billede .jonez Nybegynder
10. september 2004 - 16:18 #6
Avatar billede weblex Nybegynder
11. september 2004 - 09:34 #7
Avatar billede weblex Nybegynder
11. september 2004 - 09:34 #8
svar...
Avatar billede mindfreak Nybegynder
11. september 2004 - 13:30 #9
Avatar billede mindfreak Nybegynder
11. september 2004 - 13:31 #10
Logoet er naturlig vis 100% skalérbar vektorgrafik
Avatar billede angely Nybegynder
11. september 2004 - 14:19 #11
altså, hvor er de bare flotte alle sammen, giver det lige et par dages betænkningstid og lader spørgsmålet stå åben.
Avatar billede miss-g Seniormester
12. september 2004 - 02:38 #12
Rart at høre *S*
Avatar billede angely Nybegynder
12. september 2004 - 11:28 #13
>miss-q Jeg har valgt dit logo, det har været drøn svært. Er det muligt, at bestille visitkort hos dig? Skriv evt. til fam-elkjaer(a)get2net.dk så finder vi ud af det.
Avatar billede miss-g Seniormester
12. september 2004 - 12:23 #14
Takker *S*

Skriver til dig senere i dag.
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2004 - 22:58 #15
miss-q> Hvorfor sidder vi her?

Jeg vil gerne hjælpe, men der er forskel på at hjælpe og så lave en opgave for (ligegyldige) point for en opgave, som spørger reelt skulle have betalt sig fra.

Såe...men alle har jo ret til at have en mening, og det har jeg også :)
Avatar billede miss-g Seniormester
14. september 2004 - 00:57 #16
Hvis du vil have betaling for dit arbejde, så har du vel en hjemmeside og sørger for at få en masse besøgende og dermed kunder.....

I eksperten handler det om point og vil man ikke nøjes med det, så kan man jo bare lade være med at komme her *S*
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2004 - 09:08 #17
Ja, jeg har et mindre firma hvor vi har vores "professionelle liv"

Derfor er det dog stadig sjovt at hjælpe andre.

Det er ikke et spørgsmål om min økonomi, men at save den gren over du selv sidder på. Hvem ved, det kunne være en opgave du gik glip af ude i det virkelige liv den her :D

Jeg hjælper f.eks. gerne en bruger med et konkret problem i f.eks. PHP, men spørger han/hun om jeg vil lave et komplet website gratis siger jeg nej, og er det til et kommercielt projekt lægger jeg alternativt et link til vores website.

Det er da sjovere at give hjælp til selvhjælp?
Avatar billede eyvind Seniormester
24. september 2004 - 19:39 #18
She-company eksisterer allerede, på verdensplan.
http://www.she-company.com
som er en del af dette såvidt jeg er orienteret:
http://www.nationalstarch.com/
Se også:
http://www.kandu.dk/dk/tip/9122