Avatar billede nuzer Nybegynder
10. september 2004 - 09:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger bærbar som erstatning for desktop

Jeg vil udskifte mig desktop til en bærbar pga. pladsmangel.

Jeg købte for 5 mdr. siden en P4 2800 mhz med 512 mb ram 80 gb hd og 128 mb geforce, men jeg vil skifte den ud, da jeg har fortrudt. Hvis jeg skal have en ordentlig bærbar, som bl.a. skal bruges til internet, lidt spil (ikke noget vildt) og tekstbehandling, hvad skal jeg gå efter. Nogle specielle mærker at gå efter? Jeg regner med at give max 13.000 kr.
Avatar billede mnt Nybegynder
10. september 2004 - 09:20 #1
Hej,

ASUS har nogle gode bærbare som kan klare spil også. Så jeg synes du skal tjekke markedet indenfor ASUS ud, og søge på din max pris, så får du noget godt noget...
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
10. september 2004 - 11:53 #2
Hejsa - som mnt siger så laver Asus nogle super bærbar - har selv en M6N som varmt kan anbefales. Men danske Zepto er også kommet med en kanon maskine ZNote 4200. Kig evt. www.prc-direct.dk under "4200 Power" den står pt til cirka 10.500, så kan du smide en hurtigere/større disk i den og 512 ram ekstra og så skulle du være godt kørende :) Det er med Radeon 9700.
Avatar billede nuzer Nybegynder
11. september 2004 - 23:20 #3
Tak begge 2. Efter at have undersøgt markedet for Asus og Zepto, tror jeg at det skal være en Zepto. Jeg er bange for at 64 MB grafikkort lige er knap nok.