Avatar billede urinus Nybegynder
10. september 2004 - 00:41 Der er 3 kommentarer

windows moviemaker 2

Ved godt det måske ikke passer helt ind under denne katagori...
Men kan man redigerer en film i wmm2 og for den gemt i ORDENTLIG kvali??? fordi jeg har erfaring med at wmm2 selv komprimere den... har prøvet at gemme den i stortset ALLE formater :S men den bliver altid lige ringe kvali :S Da det er til et projekt i faget: Film & Tv..
Er det vigtigt at det bliver i ordentlig kvalitet... Vi snakker film på måske 3 min der fylder måske 1 gb... <-- måske lidt overdrevet, men ikk meget

Eller hvis du kender et program der minder meget om wmm2 så er jeg også interesseret...
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
10. september 2004 - 00:54 #1
Hvis du bare skal komprimere den så ville jeg bruge VirtualDub - også komprimere den i Xvid eller DivX
Avatar billede miss-g Seniormester
10. september 2004 - 00:57 #2
Her er en alt om windows movie maker - prøv at læse lidt om ´at gemme/formater´
http://www.windowsmoviemakers.net/Tutorials/HowToExportSaveMovie.aspx
Avatar billede miss-g Seniormester
10. september 2004 - 00:59 #3