Avatar billede lydia Nybegynder
08. september 2004 - 15:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

drop down menue eller harmonika menue

Kan jeg lave et dropdown menue eller harmonika menue i FrontPage?
Avatar billede flintstone Novice
08. september 2004 - 19:39 #1
Citat: "..........unfortunately Frontpage doesn't really have the capabilities to create a dropdown menu for navigational links.......you will need some JavaScript to do this.......", så det kan man tilsyneladende ikke.

Vælg Dreamweaver f.eks.
Avatar billede flintstone Novice
08. september 2004 - 19:56 #2
Eller også skal du lave den eksternt, f.eks med Fireworks. Så kan du jo importere den
til FP.
Avatar billede lydia Nybegynder
10. september 2004 - 16:55 #3
Jeg har set nogle sider på nettet, som er sandsynligvis lavet i FrontPage, og som har et dropdown menu. Er de så lavet i et andet program, og menuen er bar tilknyttet?. F.eks. http://www.inges-kattehjem.dk/ Jeg har desværre ikke meget forstand på det. Men nu har jeg altså engang FP, og da jeg ikke er så god til engelsk kan jeg ikke bruge alle mulige andre programmer. Men jeg forståede det du citerede. Der er sikkert ingen nem løsning.
Avatar billede jpj3 Nybegynder
11. september 2004 - 22:02 #4
Menuen på inges kattehjem er lavet med java og i dreamweaver.
<script language="JavaScript">
  <!--
  function MM_openBrWindow(theURL,winName,features)
    { win = window.open(theURL,winName,features); }
  // -->
</script>
Dreamweaver bruger meget MM_ til at henvise til det ene el. andet.
Avatar billede jpj3 Nybegynder
11. september 2004 - 22:13 #5
Du kan evt. prøve med denne her.

http://www.echoecho.com/dk/tooldropdown.htm
Avatar billede lydia Nybegynder
12. september 2004 - 12:47 #6
tak for hjælpen, nu mangler jeg bar et svar :-)
Avatar billede jpj3 Nybegynder
12. september 2004 - 21:53 #7
Håber du kan bruge det. :)
Avatar billede lydia Nybegynder
13. september 2004 - 15:29 #8
det håber jeg også, nu har jeg lidt at leje med