Avatar billede korne Nybegynder
02. marts 2001 - 09:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

POP3 på SBS 2000

Jeg har sat en sbs 2000 op, og Exchange dele har jeg sat op til at hente mail på hos min ISP\'er. Det går også fint nok jeg kan både hente og sende mails. MEN hvis jeg sætter exchange op til at hente mails fra flere kontier hos min ISP, og at den skal levere dem til den samme bruger, så går det ikke så godt.
Det der sker er at den henter mails fra alle kontierne hos min ISP, men den levere KUN de mails som kommer fra den Først oprettet konti.
Hvorfor gør den det ?
og hvor bliver alle de andre mails af?
(Exchange har hivet 60 mails ned fra en konti hos min ISP og jeg har ingen idé om hvor de er :(

HJÆLP

Korne
Avatar billede jancarstens Nybegynder
21. april 2001 - 15:20 #1
Jeg har ligeledes opsat SBS 2000 med Exchange 2000. Jag henter mail via en ISDN adapter og skulle også sende, men her går det galt for mig...
Jeg henter OK fra flere konti til samme Exchange bruger og alle konti bliver tømt...

Jeg er lidt sesperat, hvis du har tid så send navn og nummer på mac@jala.dk eller ring til Jan på 2141 6635 og jeg skal ringe dig derefter...
Avatar billede korne Nybegynder
24. marts 2002 - 10:55 #2
jeg lukker dette