Avatar billede onix Nybegynder
08. september 2004 - 13:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opret ny bruger i webmin

Det jeg søger er en komplet guide i hvordan jeg opretter en ny bruger på min webserver i webmin.
Således at jeg via gratisdns kan pege mit domæne til denne brugerkonto og uploade mine filer til denne konto via ftp, så jeg kan hoste min egen side på min egen server.
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
08. september 2004 - 13:51 #1
Har du prøvet at installere virtualmin?

Det er sikkert det du søger..
Der er ikke så meget at bruge en guide til...det er nærmest Plug and play!
Instaler den via portinstall
Avatar billede onix Nybegynder
15. juni 2007 - 19:33 #2
lukket