Avatar billede konne Nybegynder
07. september 2004 - 21:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

cts fil åbning

Hej med jer.
Har en fil som jeg ikke kan åbne og afspille.
Den hedder "yucca.cds"
Hvordan klare man den?

Konne
Avatar billede haverslev Novice
07. september 2004 - 21:41 #1
Det er en copy protection fil, som er tilhørende kopibeskyttelsessystemet:
Cactus Data Shield 200.
"yucca.cds" - du vil se at filen fylder meget og har f.eks til formål at fylde en 20 min. musik cd ud, så den ser ud til at være på 80 min.
Kan ikke hjælpe med mere - vil være ulovligt
Avatar billede konne Nybegynder
07. september 2004 - 22:15 #2
ok. Tak for det. Men synes dog at det er lidt pjattet, har købt en cd og vil have den lagt over på pcen, så jeg slipper for at starte det via pc afspilleren hver gang. Det kan da ikke være ulovligt.

konne
Avatar billede haverslev Novice
08. september 2004 - 07:46 #3
tips: søg på google: yucca.cds  og se hvad der kommer :)
Avatar billede konne Nybegynder
02. november 2004 - 17:04 #4
slut