Avatar billede clausmo Nybegynder
07. september 2004 - 20:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Batterimåleren viser ikke resteren tid - kun %

Jeg har geninstalleret styresystem, men nu viser batterimåleren ikke længere hvor meget "strøm" tid der er tilbage - kun hvor mange procent der er tilbage.

Hvordan får jeg den til at vise tid også?
Avatar billede trekkies Juniormester
07. september 2004 - 22:59 #1
Højre klik på din batterimåler, klik på "Juster egenskaber for strømforsygning", klik på fanebladet: "Batterimåler" hvis du fejerner fluebenet i den øverste boks "Vis detajler om alle batterier" og sæt det igen, så skulle der stå både i tid og %.
Avatar billede clausmo Nybegynder
08. september 2004 - 09:12 #2
det lød ellers nemt,- men det virker desværre ikke. Den viser stadig kun %...
Avatar billede trekkies Juniormester
08. september 2004 - 09:31 #3
Nu kan det godt være at det er min fejl, men hvilken bærbar har du?

For jeg har 2 bærbar, 1 fra Acer med Intel CPU, og 1 fra Acer med AMD CPU, min Intel kan kun vises i %, mens at min AMD både viser i % og minutter.
Avatar billede clausmo Nybegynder
08. september 2004 - 09:39 #4
det er en Vega244 (centrino). Det underlige er, at den viste tid inden jeg gen-installerede XP, men nu viser den kun % - så det er jo muligt at få den til det.
Avatar billede trekkies Juniormester
08. september 2004 - 09:43 #5
Prøv at gå ind på batterimåleren igen, og fjern fluebenet i "Vis detajler om alle batterier" og klik på "Anvend" og sæt den igen og klik på "Anvend".
Gør dette et par gange, se om det ikke virker.
Avatar billede clausmo Nybegynder
20. april 2005 - 10:55 #6
Synes jeg har prøvet det hele,- men intet har hjulpet. Tak for jeres kommentarer - Lukker spørgsmålet.
Avatar billede trekkies Juniormester
13. juli 2005 - 13:26 #7
Du skal lukke dette spørgsmål ved at markere dit navn ude til venstre, derefter klikker du på "Accepter"