Avatar billede proven Nybegynder
07. september 2004 - 17:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WinME har og Win2000

Jeg sidder her på min vens computer, han har det problem, at han ikke kan afinstallerer WinME. Her kommer historien:
Han installerede WinME, men fandt en masse mangler, og installerede Win2000 oveni. Så fik han dualbootmenu, som gav ham valgene WinME og Win2000, enten om han vælger WinME eller Win2000, ser han den samme harddisk! Forstår du? Hvis ikke, så skriv lige, og jeg vil gøre et forsøg på at forklarer det bedre!
Sidste år invisterede jeg i en udgave af Partitionmagic, som jeg installerede på hans Win2000, men den viste kun én windows partition, altså vi kunne ikke se WinME og Win2000, vi kunne kun se én Windows partition!
Avatar billede knudgert Nybegynder
07. september 2004 - 20:12 #1
Han har jo åbentbart valgt at installere på samme partition, hvilket ikke er anbefalelsesværdigt, ydermere valgte han en ny installation og ikke en opgradering.
Jeg ville gøre det på den hårde måde, tage backup af, der skal gemmes , formatere partitionen og installere Win 2000-
Avatar billede fromsej Praktikant
07. september 2004 - 20:34 #2
Det er også den eneste brugbare løsning, desværre.
Avatar billede proven Nybegynder
10. november 2004 - 20:44 #3
Der er aldrig blevet gjort noget ved det..
Avatar billede proven Nybegynder
10. november 2004 - 20:44 #4
svar