Avatar billede trevi Nybegynder
07. september 2004 - 09:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Danhost gode?

Hej eksperter.

Hvad synes i om danhost.dk ?

Jeg står og skal have en firma side op, som kommer til at fylde nemt op mod de 2 gb. og på alle verdens sprog, er det, det rigtige valg ?

mvh
Avatar billede combay Nybegynder
07. september 2004 - 09:26 #1
Jeg kender nogle virkeligt billige og gode hosts i tyskland, er selv tysker og vil meget gerne hjælpe dig, min msn er lucifers_nightmare03@combay.dk

Mvh André...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
07. september 2004 - 09:28 #2
Med de 2 gb du skriver vil jeg kigge på www.powerhosting.dk.
Avatar billede whee Nybegynder
07. september 2004 - 11:20 #3
www.danehost.dk tilbyder specielle løsninger med op til 10Gb plads.
Avatar billede trevi Nybegynder
07. september 2004 - 15:48 #4
tak for hjælpen
Avatar billede trevi Nybegynder
07. september 2004 - 15:48 #5
-lukket-
Avatar billede al_dair Nybegynder
10. oktober 2004 - 18:19 #6
Hvis du stadig er i tvivl om danhost..

Jeg er kunde hos danhot.dk, og er 99% tilfreds..
Proffetionelt og stabilt.. især deres kontrolpanel (CPanel) .. nice

PS: Jeg har set folk, der reklamere for xyz-webhotel..
    jeg understreget at jeg IKKE kender eller har forbindelse til danhost.dk