Avatar billede charley78 Novice
06. september 2004 - 16:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

brevfletningsproblemer i word 2000

Jeg sidder med et IDG hæfte, der instruerer i hvordan man brevfletter i Word2002. desværre har jeg Word2000, og der lader til at være stor forskel på hvordan man brevfletter i den nyere udgave sammenlignet med den gamle.
Kan nogen derfor give et tip om hvordan man brevfletter i den "gamle" word2000?

Mvh Charley
06. september 2004 - 16:43 #1
Den korte version:

I et nyt dokument vælges:
Funktioner->Brevfletning
1: Hoveddokument->Opret, Satndardbreve (afh. af opgaven), Aktivt vindue
2. Datakilde->Hent data, Opret datakilde... eller Vælg kilde...
3. Rediger hoveddokumentet, og indsæt flettefelterne.
4. Flet, Flet

Skriv hvis der er noget du skal have uddybet.
Avatar billede charley78 Novice
06. september 2004 - 19:40 #2
Tak for den klare korte version.
Ved du om det forholder sig meget anderledes i office xp versionen?
06. september 2004 - 19:44 #3
Det ser noget anderledes ud i WordXP - dialogen foregår i opgaveruden i højre side af skærmen.

Pricippet er dog det samme, og rækkefølgen er også den samme.
Avatar billede charley78 Novice
06. september 2004 - 20:03 #4
mange tak :o)
Avatar billede charley78 Novice
06. september 2004 - 20:06 #5
Hej Erik, hvis du vil have dine points, må du lige kigge ind og skrive et "svar" igen! Mvh C
06. september 2004 - 20:06 #6
Der er allerede et svar!
Avatar billede charley78 Novice
06. september 2004 - 20:34 #7
- jamen af en eller anden grund bed point'ene ikke på... og det gør de heller ikke nu, jeg har lige prøvet igen. hvad gør vi?
Der står højt og tydeligt "Accepter" i boxen efter dit navn, men intet sker!
Avatar billede charley78 Novice
06. september 2004 - 20:35 #8
- altså, når jeg trykker på knappen "accepter".
Avatar billede charley78 Novice
06. september 2004 - 20:37 #9
kan du evt. som promedlem, spørge supporten hvad problemet kan være?
Avatar billede dla Praktikant
07. september 2004 - 08:56 #10
Det plejer at virke hvis man først markerer navnet og derefter trykker på accepter...
Avatar billede charley78 Novice
14. september 2004 - 16:17 #11
Tak!