Avatar billede thor64 Nybegynder
01. marts 2001 - 19:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder den sang derbruges i \"Dit Valg - Frit Valg\" på DR2?

udsendelsen i aftes på DR2 (1-3-2001) brugte sangen allerede i starten af programmet.
Det er den med det fløjte spil. Den er altid med.
Nogen der ved hvad den hedder (og evt. hvem den er med)?
Avatar billede kapla Nybegynder
01. marts 2001 - 19:45 #1
Det her er kun et rent gæt men jeg siger Barcode Brothers med sangen Flute
Avatar billede thor64 Nybegynder
01. marts 2001 - 19:49 #2
Nej-nej... Det er det i hvert fald ikke.. Der er nogle Big Beat agtige trommer på....
Den er også blevet brugt i Intermezzo. (Det program på DR2 med Mick Øgendal og anden - når de stilte et spørgsmål - eller ved en quiz... - det var også den sang...)
Avatar billede kapla Nybegynder
01. marts 2001 - 19:58 #3