Avatar billede olje1970 Nybegynder
05. september 2004 - 17:58 Der er 7 kommentarer

Mangler driver til "Snake" webcam til laptop

Hej

Jeg mangler en driver til mit webcam. Det er til laptop, også kendt som "snake" laptop. XP vil ikke genkende mit webcam. Er der nogle der kan hjælpe med en driver eller en henvising ?

På forhånd tak
Avatar billede speedytech Nybegynder
05. september 2004 - 18:05 #1
hvilket webcam er det?
Avatar billede zenorph Nybegynder
05. september 2004 - 18:05 #2
Avatar billede olje1970 Nybegynder
05. september 2004 - 18:14 #3
Der er desværre ikke noget navn på det.. :-(
Avatar billede zenorph Nybegynder
05. september 2004 - 18:25 #4
Hovsa, sorry... Tror jeg mangler at læse lidt - er dog lidt forvirret nu.
Kan det passe, at det blot er et lille USB webcam, som evt. kunne være et af disse:

http://www.cookingmedia.com/mix/Digimax.Usb.Snake.Webcam.Camera.q2010.3763.aspx

Og - se lige bort fra min tidligere postede kommentar - den er sgu helt hen i vejret *gg*
Avatar billede olje1970 Nybegynder
05. september 2004 - 19:04 #5
Ja. det er lige præcis sådan et. Har prøvet at finde et link på nettet, men uden held.
Avatar billede zenorph Nybegynder
05. september 2004 - 20:08 #6
Jeg har søgt forgæves også må jeg nok erkende - kender desværre heller ikke produktet selv, så  jeg er lidt på bar bund..
Du må afvente og se, om der er andre som finder frem til noget.
Avatar billede speedytech Nybegynder
05. september 2004 - 20:40 #7
Jeg faldt lige over denne her side.. http://www.drivershq.com/predd.asp?run=true