Avatar billede f.t Nybegynder
04. september 2004 - 19:55 Der er 1 kommentar

digital camera vil ikke tage sd kort

Ja jeg har lige købt en kort læser til mit digital camera og det gik fint med at ligge billeder ind med den men da jeg sætter sd korteti cameret igen står der bare unable to use card ,og jeg vil så meget gerne vide hvad der er gået galt(cameraet virker fint med kort der ikke har været i kortlæseren.

på forhånd tak
Avatar billede zenorph Nybegynder
04. september 2004 - 19:59 #1
Er det blevet formateret i kortlæseren?
Formodentlig kan du smide kortet tilbage i læseren, og vælge at formatere det til FAT. Prøv så at smide det tilbage i kameraet og se om det vil virke.