Avatar billede kims2 Nybegynder
02. september 2004 - 19:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Går i stå under installation af XP

Jeg har et problem med at få installeret XP på en computer som jeg lige har samlet for en jeg kender. Jeg har sat nyt bundkort, processer og ram i. Grafikkort, harddisk, cdrom og kabinet er det samme.
Der sker det at når jeg booter på xp cd, så kommer den ind på den blå skærm hvor den skriver nede i bunden at den tjekker hardware osv. men den stopper inden den kommer til det. Den stopper når der står "installation indlæser filer (windows executive)". Det er den tekst som kommer som nr 3 i bunden mener jeg.

Nogen der ved hvad problemet kan være???
Avatar billede tubber Juniormester
02. september 2004 - 21:39 #1
Prøv denne artikel.....

Dog er den ikke så godt skrevet er i gang med at forbedre den, men det kan løse dit problem......
Avatar billede tubber Juniormester
02. september 2004 - 21:39 #2
Avatar billede tubber Juniormester
02. september 2004 - 21:39 #3
doh glemte link
Avatar billede kims2 Nybegynder
02. september 2004 - 22:14 #4
Det er ikke cd´en der er et problem. Virker fint i andre computere hvor det samme drev er sat i.
Avatar billede halifax Nybegynder
02. september 2004 - 22:47 #5
Hmm..  nyt Bundkort. Har du i BIOS sat dato og tid korrekt? Samt lavet "Load Default Settings" eller "Load Optimize Defaults" - kan hedde forskelligt i forskellige BIOS. Save & Exit bios.
Avatar billede kims2 Nybegynder
17. april 2005 - 20:38 #6
Lukker