Avatar billede fedtshit Nybegynder
02. september 2004 - 16:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Prob. med start af Kryptografiske tjenester (XP)

Når jeg forsøger at installere Service Pack 1 (XP) får jeg beskeden:

Installationsprogrammet kunne ikke bekræfte gyldigheden af filen update.inf. Kontroller, at Kryptografiske tjenester kører på computeren.

Jeg prøver så at starte Kryptografiske tjenester men får så beskeden:

Tjenesten kunne ikke startes. Fejl 231: Alle pipe-forekomster er optagede.

Jeg ved at der kun kan køre 100 tjenester ad gangen men fejlen kommer jeg selvom jeg stopper et par stykker (fx AVG antivirus)
Avatar billede gratis Nybegynder
02. september 2004 - 16:30 #1
et forslag:

lav en ren boot, beskivelse her, http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;310353 , se om du kan installere på den måde.
Avatar billede fedtshit Nybegynder
03. september 2004 - 13:53 #2
Tak - det virker nu...
Avatar billede gratis Nybegynder
03. september 2004 - 15:46 #3
ok, godt du fik det til at virke,husk at lukke spørgsmålet, det gør du ved selv at lægge et svar, makere dit navn og trykke på accepter.
Avatar billede fedtshit Nybegynder
06. september 2004 - 09:15 #4
ok