Avatar billede izeqb Nybegynder
01. marts 2001 - 14:03 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

internet explorer 5.5

Hvor kan jeg hente internet explorer 5.5, i en fuld version?
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2001 - 14:04 #1
Øhh, Microsoft.com ???
Avatar billede izeqb Nybegynder
01. marts 2001 - 14:06 #2
Nej...det skal være en fuld version. Altså en version hvor jeg ikke behøver at gå på nettet for at installere
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2001 - 14:06 #3
Nej..
Avatar billede kapla Nybegynder
01. marts 2001 - 14:07 #4
Avatar billede freeman5 Nybegynder
01. marts 2001 - 14:07 #5
http://tucows.inet.tele.dk/files5/ie5setup.exe
Jeg tror du kan bruge det....er ikke 100% sikker.
Avatar billede detz Nybegynder
01. marts 2001 - 14:07 #6
Køb et computerblad. Den følger somregel med på de fleste cd\'et med programmer og demoer.

-Detz
Avatar billede prodic Mester
01. marts 2001 - 14:07 #7
Har du ikke en ven der har købt en PC blad for nyligt der følger det som regel med!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. marts 2001 - 14:10 #8
Køb et hvilket somhelst computerblad med vedlagt CD - der ligger den garanteret ;)
Avatar billede snowball Novice
01. marts 2001 - 14:10 #9
Gå ind på http://www.microsoft.com/windows/ie/download/ie55sp1.htm og klik på download now. Gem programmet på disken og kør det. Når du så bli\'r spurgt om hvilken installation du vil køre, så vil Install minimal, or customize your browser. Vælg så hvilke komponenter du vil hente, og klik så på Advance knappen. Her vælger du så Download only ok klikker på OK! Klik så på Next og vælg hvilke(t) OS den skal bruges på og hvor filerne skal gemmes. Klik igen på Next, og så går den igang med at hente filerne ned lokalt !

Snowball
Avatar billede ewok Nybegynder
01. marts 2001 - 14:28 #10
Det er rigtigt at man kan hente 5.5 hos microsoft update. men ikke den hele på en gang, der er du nødt til at købe et computerblad, MEN jeg vil altså anbefale dig at bruge windows update, for den synkronisere din windows og giver dig mulighed for at opdatere løbende uden at du skal bruge oceaner af web tid på det. desuden bliver din windows checket for evt mangler i form af drivere.

mvh en MCP certificeret Windows nørd.
Avatar billede izeqb Nybegynder
01. marts 2001 - 14:29 #11
freeman5>>
Den fil fra tucows er den, jeg IKKE vil have :-(
Snowball>> Jeg for slet ikke de muligheder du beskriver...

Jeg gider ikke købe et computer blad pga. IE 5.5.
Der må da være et eller andet sted hvor den kan hentes???
Avatar billede snowball Novice
01. marts 2001 - 14:33 #12
izeqb: Kører du filen fra en Win2k PC ??? Hvis du gør det, så kan det godt passe at du ikke får de muligheder. Opleve selv det samme så sent som i går aftes, så hvis du har mulighed for det, så prøv og start installationen fra en PC med Win9x el. NT4!

Snowball
Avatar billede riversen Nybegynder
01. marts 2001 - 16:50 #13
izegb: ja, på internettet!!!!!!!!!!!!!!

det svæver jo ikke rundt i luften
Avatar billede ravn1 Nybegynder
01. marts 2001 - 17:45 #14
Den men henter på Microsoft.com downloader en masse filer til en mappe på C: (ca 19MB) Der ligger nogle forskellige exe filer og en masse cab, det kan være jeg kan sende den til dig...
Avatar billede hotpop Novice
01. marts 2001 - 18:41 #15
download den fra windows update! den også den nyeste (Service Pack 1)
Avatar billede dana Nybegynder
01. marts 2001 - 20:56 #16
Avatar billede hotpop Novice
01. marts 2001 - 21:06 #17
og sikke en pris for noget som er gratis: 178,93 kr.....
tsk tsk...
Avatar billede holbek Nybegynder
03. marts 2001 - 21:44 #18
Tag på biblioteket og lån privat et computerblad, der er internet explorer 5.5 100% sikkert
Avatar billede msmows Nybegynder
05. marts 2001 - 14:30 #19
Hent installationsfilen hjem. Start installationen, vælg specialinstallation. Vælg avanceret, angiv at filerne kun skal downloades.
Avatar billede msmows Nybegynder
05. marts 2001 - 14:31 #20
sådan som Snowball har fortalt.
Avatar billede kapla Nybegynder
09. marts 2001 - 15:04 #21
Lukke?
Avatar billede ttw Nybegynder
15. marts 2001 - 11:05 #22
Avatar billede hotpop Novice
01. april 2001 - 13:30 #23
jamen det er jo den med fejl.... Nå, men det er heldigvis ikke min browser....