Avatar billede soliduz Nybegynder
02. september 2004 - 12:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

links i flash..

Hejsa.. jeg har lavet en lille intro til min hjemmeside, meningen er så at man til sidst kan klikke på banneret som står tilbage og den så directer en hen til den næste side.. jeg har lavet den sidste som en knap. og jeg har forsøgt at indsætte en "on release goto etc." som der står andetsteds på siden.. dette virker dog ikke.. hvorfor?
Avatar billede thulstrup Nybegynder
02. september 2004 - 12:18 #1
Jeg går udfra at du vil linke til en ny html side. Så gør du sådan her:

on (release) {
    getURL("nyside.html", "_self");
}
Avatar billede soliduz Nybegynder
02. september 2004 - 12:26 #2
mig der er en fucking newbie.. havde smidt en "stop" ind i framen før knappen.. men tak m8. fix lige et svar
Avatar billede thulstrup Nybegynder
02. september 2004 - 13:13 #3
ok