Avatar billede assassin Juniormester
02. september 2004 - 11:59 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke finde master boot disken

min computer kan ikke finde master boot disken og ch filen.

hvad gør jeg for ikke at miste alt hvad der ligger?
Avatar billede peet-49 Novice
02. september 2004 - 12:33 #1
Start op på XPèn i første billede trykker du R-logger på windows (1) logger på som administrator (skriv adgangskode, hvis forefindes-derefter skriver du fixboot og trykker enter. Mangler du hjælp til commandoer, skriv help
Avatar billede peet-49 Novice
02. september 2004 - 12:34 #2
Start op=boot op
Avatar billede assassin Juniormester
02. september 2004 - 13:42 #3
Det vil jeg lige prøve
Avatar billede ballsic Nybegynder
02. september 2004 - 14:14 #4
Hvis du ikke kan boote på hdd, kan det være fordi den ikke er "aktiv". Dette kan gøres ved at boote fra en disk eller cd. dererfter start et program til styring af partitioner (typisk Fdisk) der stiller du disken til at være aktiv.
Avatar billede assassin Juniormester
10. september 2004 - 07:55 #5
Jeg kan godt starte min pc da det er en ekstern HD det er sket på. Man kan godt finde den men ikke gå ind på den, hvis man prøver at gå ind på den skriver den at den skal formateres og det vil jeg helst undgå.

Jeg er ked af den lange ventetid, men jeg skriver på vegne af min nevø, som sidder i Irak.
Avatar billede assassin Juniormester
15. september 2004 - 08:34 #6
Findes der ikke et program, som kan rette fejlen?

Hvis der ikke er nogle, som har nogen bud, så vil jeg lukke spørgsmålet.
Avatar billede assassin Juniormester
17. september 2004 - 08:19 #7
Jeg lukker