Avatar billede orca Nybegynder
02. september 2004 - 00:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bevæg mus, simuler klik

Hey.

Jeg har brug for programmatisk at bevæge musen på skærmen, samt at programmatisk kunne klikke med den.

Er det muligt at sende et WM_MOUSEMOVE event til hele systemet, eller hvordan gøres det?
Avatar billede pniels12 Nybegynder
29. september 2004 - 21:43 #1
Hvis du skal trykke på en usercontrol, kan du jo bar kalde click eventen, du behøver vel ikke rent faktisk flytte musen grafisk.
Avatar billede orca Nybegynder
29. september 2004 - 21:54 #2
Tricket er at det ikke er inden for mit program der skal klikkes, det kan være hvor somhelst på skærmen, dvs. i alle mulige programmer.
Avatar billede orca Nybegynder
05. oktober 2004 - 11:20 #3
Lukker