Avatar billede KLS Novice
01. september 2004 - 16:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Listview og Dataset problem

Jeg har et lille problem.

hvordan får jeg lige smidt data fra et dataset ind i en listview control, som er sat til details ??

Dette burde være let nok, men jeg syntes sku ik at jeg kan få det til at fungere.
Avatar billede KLS Novice
08. september 2004 - 21:33 #1
Det var sku ikke meget hjælp man fik her.
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
15. september 2004 - 12:03 #2
Der er vel datasource og databind på et listview? Om det er sat til details eller ej er ligegyldigt for sourcen. Ellers er det nemmeste jo nok at loope igennem dit datatable, og så inserte items og tilhørende subitems.