Avatar billede trixzion Nybegynder
31. august 2004 - 20:38 Der er 4 kommentarer

fv-fm kort software ?

Hej.

Jeg har lige investeret i et tv-fm kort.. Jeg mangler bare et stykke software som man kan se tv i. Nogen der ved hvor man kan finde sådan et stykke software, helst freeware.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede gratis Nybegynder
31. august 2004 - 20:43 #1
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. august 2004 - 21:15 #2
Købte selv et sådan kort i Bilka til 400 kr! Der fulgte software med på en CD-rom.

Hvilket fabrikat er TV kortet!
Avatar billede trixzion Nybegynder
01. september 2004 - 00:22 #3
Det er et asus tv-fm 1734 kort. Jeg har købt det som bundel, der var ikke noget med fik det på tilbud hehe. Derfor mangler jeg noget software :(

og til Gratis: prøver lige det program du anbefaler og ser om det er nice :D tak for reply.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. september 2004 - 06:59 #4
Har du overvejet den mulighed at softwaren kan downloades fra ASUS.com?

http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=ASUS%20TV%20FM%207134(PAL)&Type=Latest