Avatar billede twister10 Nybegynder
30. august 2004 - 18:12 Der er 3 løsninger

Rapport system

Jeg mangler et simpelt ASP rapport system, hvor man kan logge ind og skrive en dato, samt en hændelse, hvor alt bliver gemt i en Access database og hvor man kan gå ind og kigge i det, det skal bare være simpelt.

man skal kunne kigge i det, uden at være logget ind.
Avatar billede vistodk Nybegynder
30. august 2004 - 18:50 #1
http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/index.html

Ved ikke hvad du skal søge under, men der er sikkert det du skal bruge.
Avatar billede vistodk Nybegynder
30. august 2004 - 18:52 #2
Evt kan du bruge en shoutbox - guestbook-- det er jo entlig det samme
Avatar billede twister10 Nybegynder
30. august 2004 - 19:03 #3