Avatar billede kotler Nybegynder
30. august 2004 - 17:41 Der er 11 kommentarer

Databaseprogrammør søges

Hejsa
Jeg står pt. med et færdigudviklet koncept samt en forretningsplan for en ny internetbaseret tjeneste. Da jeg skal til at igangsætte udviklingen af tjenesten og ikke har kompetencer hertil, søger jeg derfor en udvikler, der kan varetage databaseudviklingen samt designe siden. Om selve idéen er jeg pt. ikke interesseret i at afsløre for meget(Jeg foretrækker at tage det op med interesserede enkeltvis). Jeg kan dog fortælle, at lignede tjenester har haft stor succes, og at konceptet ift. disse tilbyder både brugere og annoncører mærkbare fordele. Følger konceptet en lignede succeskurve vil der på 1-2 års sigt kunne genereres en omsætning på 4-5 mio. årligt.
Avatar billede blach Nybegynder
30. august 2004 - 17:42 #1
Du må godt kontakte mig på rbg@rasmusblach.dk
Avatar billede giang Nybegynder
30. august 2004 - 18:00 #2
Jeg kan kontaktes på info@hephey.dk
Avatar billede retep Nybegynder
30. august 2004 - 18:19 #3
Jeg vil da også gerne høre nærmere: pa@atorbital.com

Har du tænkt dig et partnerskab eller aflønning?
Avatar billede aait Nybegynder
30. august 2004 - 19:47 #4
Hvis ikke du har fundet en endnu så må du da gerne smide mig en mail på kristianATaalborgit.dk
Avatar billede kotler Nybegynder
30. august 2004 - 19:53 #5
Hej igen.Ideelt set vil den person der skal udvikle systemet indgå som partner i selskabet. Det er dog forhold, som jeg vil tage op med den enkelte.
Jeg regner med at kontakte de personer, der har svaret tilbage i løbet af i morgen.
Avatar billede fun22 Nybegynder
30. august 2004 - 19:58 #6
vil godt tilbyde noget programmering, mod lidt reklame på siden.. Kan kontaktes på jtp@home2.gvdnet.dk
Avatar billede joki Juniormester
31. august 2004 - 20:03 #7
jeg kan lave databasen, men kan ikke udvikle siden. kan kontaktes på joki75@hotmail.com
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
31. august 2004 - 22:16 #8
Vi kan tilbyde at tage os af alt web- og database-relateret i forbindelse med projektet. Har fra tidligere, kommercielle projekter stor erfaring i at strukturere og udvikle denne type løsninger.
Skriv til jes@10-4media.dk eller ring til mig på tlf. 28 14 42 67, så tager vi en snak om det.
Avatar billede kotler Nybegynder
03. september 2004 - 13:04 #9
Update. Jeg har på nuværende tidspunkt kontakt med et par stykker, men er stadig interesseret i flere henvendelser :-)
Avatar billede bugiman64 Nybegynder
21. september 2004 - 11:28 #10
Jeg er også interesseret i at høre nærmer om projektet.

Jeg er web-programmør og har flere års erfaring med internetløsninger, programmering og databaser.

Jeg har lige startet virksomhed, men kunne godt bruge en samarbejdspartner med et projekt som dit.

Mvh. Martin
Avatar billede theprofessor Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:00 #11
Hvilken sprog skal DB progammeres i? Vi laver DB udvikling i SQL, c++, java,
og embedded sprog. Hvilket database skal du bruge? (SQL server, DB2, informix,
eller PC-database? Vi formidler prof. arbejdskraft.
headhunter@dkmail.zzn.com