Avatar billede illmagic Nybegynder
30. august 2004 - 17:35 Der er 4 kommentarer

RPG spil - søger assistance.

Hej Eksperter.

Jeg sad og kiggede lidt på diverse RPG (Role Play Game) spil på nettet som er lavet så man spiller i browseren.

Sad så lidt og legede med lidt PHP & MYSQL og fik lavet dette her:
http://xo.users.whitehat.dk/hellspell/logind.php

Log ind med:
bruger: eksperten
kode: eksperten

Det er ikke noget særligt men kunne da forestille mig at hvis man lavede det færdigt og tilpassede det et fedt design og evt. en lille verden man kunne gå rundt i ville det da blive alt for fedt.

Det jeg søger er nogen med diverse skills (grafik, programmering, idéer) til at være med til at udvikle spillet.

Hvis det har nogen interesse er i velkomne til at kontakte mig på: illmagic@sol.dk

mvh. Martin
Avatar billede illmagic Nybegynder
30. august 2004 - 17:44 #1
mht. til den "lille verdan man kan gå rundt i" kunne det være noget i stil med:
http://xo.users.whitehat.dk/beta/index.php

Bare på en hurtigere server så det ikke går så langsomt.
Avatar billede sorenbs Nybegynder
30. august 2004 - 17:46 #2
Meget interressant, har selv leget med noget af det samme, men jeg tror desværre ikke jeg kan bidrage med noget ud over det du selv har formået :)
Hvis du vil tillade det vil jeg med jævne mellemrum kigge på det du/i får lavet, og få lidt inspiration denvej, håber det er i orden :)
Avatar billede illmagic Nybegynder
30. august 2004 - 17:52 #3
sorenbs ::
Det er da bare helt iorden men nu ikke noget med at snuppe idéer vel? Just kidding :)
Du er velkommen til at følge udviklingen, men det kommer til at gå langsomt medmindre jeg får lidt flere på holdet, kan kun arbejde deltid da jeg er igang med uddanelse.

Men ser da frem til at det bliver et fedt/hyggeligt sted folk kan bruge tiden og blive den bedste kriger eller evt. bare slappe af og snakke med folk :)
Avatar billede sorenbs Nybegynder
30. august 2004 - 19:35 #4
nej nej, jeg ska nok :)
he he
Jeg håber der er andre der melder sig, med noget ekspertise, det kunne da også blive spændende at se hvad det kan føre til.
Det er klart du ikke kan bruge al din tid, men det skulle vel heller ikke være nødvendigt :)
Med hensyn til "den lille verden" så er det da derhen af, så mangler der bare noget baggrund, noget styring af hvad der sker hvis man går bestemte steder han osv, og så ligner det ligepludseligt noget.
klø på :)