Avatar billede larscl Nybegynder
30. august 2004 - 16:00 Der er 4 kommentarer

Hvordan udnytter jeg 800mb cd'er?

Jeg har lige købt en stak 800mb / 90 min cd'er. Nu opdager jeg så at mit brænderprogram -Easy cd creator -ikke genkender at de er større end gængse cd'er. Jeg troede lige jeg skulle brænde en fil på 730 mb - men det kan jeg desværre ikke. Kan det passe?
Er der noget jeg kan gøre?
Min brænder er en samsung rw 24 - 10 - 40
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2004 - 16:05 #1
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2004 - 16:07 #2
Sorry - ville selvfølgelig skrive at Nero kan klare problemet, men at det også kræver at din brænder understøtter "overburn"
Avatar billede larscl Nybegynder
30. august 2004 - 21:07 #3
Nu har jeg installeret nero. Og fulgt forskrifterne http://www.ahead.de/en/FAQs_Data_CD.html#5
det virker bare ikke
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2004 - 11:01 #4
lidt mere end "det virker bare ikke" ville nok hjælpe lidt.
fejlmeldinger ????