Avatar billede klipklipklap Nybegynder
30. august 2004 - 07:53 Der er 2 kommentarer

Mus-indstilninger huskes ikke?

Hej, min Logitech MX900 mus har lidt problemer med at huske bevægelseshastigheden. WinXP Pro reseter den efter hver genstart.

Hvis jeg afinstallere SetPoint (logitech software som fulgte med musen) kan den godt huske det, men selv på max hastighed er skidtet så for langsomt.

Nogen forslag?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. august 2004 - 07:56 #1
Har du opdateret fra Logitech hjemmesiden, der kan du henter alle opdates i fuld længde, dvs. du behøver ikke at bruge softwaren fra CD´der fulgte medder er 3 eller 4 opdateringer du bør have.
Avatar billede klipklipklap Nybegynder
30. august 2004 - 11:18 #2
Det prøver jeg lige