Avatar billede magicman Nybegynder
29. august 2004 - 17:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Amitech DVD 704 kodefri??

Jeg har lige købt en Amitech DVD 704, som eftersigende skulle være kodefri og endda kunne læse dvd-skiver, som er RCE beskyttet... Når jeg så indsætter min dvd, som er region 1 spytter maskinen den bare ud igen, og siger invalid region disc!!
Skal maskinen gøres kodefri på en speciel måde, eller er der noget galt??
Avatar billede norbert Nybegynder
29. august 2004 - 17:55 #1
1) Take out any DVD or CD from the drive
2) Press following leys on the remote:
a) 7
b) 7
c) >

"Special Menu" appears

3) Select region "0" with arrowkeys
4) Press "Enter"

Denne skulle virke.
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
29. august 2004 - 18:01 #2
c)=play, har lige forsøgt på min egen amitech og det virker.
Avatar billede magicman Nybegynder
29. august 2004 - 18:18 #3
har lige prøvet det, men når jeg så sætter en dvd i (region2), så er billedet helt sort, og kan høre lyden med dobbelt hastighed!!! Samme med region 1..
Avatar billede norbert Nybegynder
29. august 2004 - 18:21 #4
Det lyder godt nok meget mærkeligt. Jeg har ikke haft nogen problemer med at gøre min kodefri. Den kører i øjeblikket med en reg. 1 dvd - uden problemer - så det kan jeg ikke hjælpe dig med :-(
Avatar billede magicman Nybegynder
29. august 2004 - 19:07 #5
det virkede sq alligevel, efter et par gange... ve ikke lige hva den lavede før...
thx du... lidt åndssvagt de ikke skriver hvoprdan man gør i manualen, når de nu reklamere med det...
Avatar billede norbert Nybegynder
29. august 2004 - 19:10 #6
Sk*** godt - så husk lige at lukke spørgsmålet :-)
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
29. august 2004 - 19:10 #7
Thankx :-)