Avatar billede anddk Praktikant
28. august 2004 - 20:07 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Store download stopper

Næste hver gang jeg forsøger at lave en større download (en del dem mb.) fra Explorer så starter det fint for fuld tryk med efter noget tid så stopper den bare. Den står som om den downloader ved en hastighed med der sker ikke noget.

Nu har jeg forsøgt at hente Service Pack 2 på sdu.dk 4 gange og den er gået ned hver gang.  Nu efter 32 mb før ved 64 mb.

Nogen der ved hvorfor / hvad der er galt ??
Avatar billede arkain_ Nybegynder
28. august 2004 - 22:18 #1
det har IE det med at gører, du kan løse det ved at hente et DL program. som F.eks. Download accelerator:
http://www.download.com/3001-2071-10297786.html
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
29. august 2004 - 12:04 #2
Jeg anvender "MetaProducts Download Express" fra:
http://www.metaproducts.com/mp/mpProducts_Downloads_Current.asp

Den er vist stadig gratis til privat brug.

Den kan resume downloads og hente med flere tråde samtidigt, så en fil hentes hurtigt ned.
Avatar billede anddk Praktikant
29. august 2004 - 16:24 #3
Det var jo lige det der skulle til. Hentede Download accelerator og nu køre det bare...

Tak