Avatar billede sotec Nybegynder
28. august 2004 - 16:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fire-Fox ballade (dokumentet indeholder ingen data)

Hvert andet link jeg klikker på / side jeg kommer til, udløser en alert med "Dokumentet indeholder ingen data".

Jeg kan så klikke igen, og få siden hentet ind, men det er mega belastende.  Hvad er der galt?
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2004 - 00:52 #1
Jeg har ikke umiddelbart nogen ideer til, hvad der kan være galt, da min egen Firefox virker upåklageligt (bortset fra at der nogle gange mangler noget tekst her på Eksperten.)

Hvilken version af Firefox bruger du, og på hvilket operativsystem?
Har du hentet den fra Mozillas egne sider?
Har du hentet den som færdigbygget eller har du selv compilet den?
Avatar billede sotec Nybegynder
03. september 2004 - 20:36 #2
Version 0.9.3 færdigbygget.
Jeg er på sporet af problemet, for hvis jeg disabler min Panda Titanium Antivirus 2004 så forsvinder problemet.
Det stinker! Jeg skrev til Panda Software, og de svarede at de kun understøtter MS Internet Explorer, så fuck dem!
Avatar billede sotec Nybegynder
17. december 2004 - 09:24 #3
Lukker
Avatar billede wickedd Juniormester
17. december 2004 - 09:25 #4
Jeg har løsningen klar lige om få sekunder - Problemer med Firefox og Titanium 04/05 er fixet
Avatar billede wickedd Juniormester
17. december 2004 - 09:28 #5
Download Titanium hotfix her: http://www.pandasoftware.com/resources/sop/Titanium2004/hfti0411s3.exe
Kør den, genstart computeren - Yo :)