Avatar billede meck Nybegynder
28. august 2004 - 15:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lag i spil

Hey...

Som overskriften lyder, har jeg store problemer, når jeg spiller spil... Mine FPS falder meget, når jeg f.eks. spiller counter-strike, og jeg står ved lange gange...

Min spand:

AMD 64 3400+
GForce 5950 ULTRA
1024 DDR
3 par SATA-harddiske

Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. august 2004 - 15:20 #1
Lyder som en gfx driver fejl...
Avatar billede meck Nybegynder
28. august 2004 - 15:44 #2
Jaah... Men jeg har prøvet flere forskellige drivere.... SÅ det burde ikke være det ?
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. august 2004 - 18:09 #3
umiddelbart kan det også være din opsætning i CS... hva opløsninger kører du med og hvordan er gfx indstillingerne sat i cs...
Avatar billede nopsen Ekspert
28. august 2004 - 18:24 #4
udover grafikkort-drivere, har du så også installeret/opdateret alle andre drivere til systemet? den fejl ses nemlig ofte når der ikke er installeret de korrekte chipset-drivere som jo indeholder instrukser om AGP-porten.
Avatar billede meck Nybegynder
28. august 2004 - 18:29 #5
I f.eks. CS kører jeg 800 x 600 og 16 bit med OpenGL...

nopsen... Hvilke drivere snakker du om???
Avatar billede nopsen Ekspert
28. august 2004 - 18:41 #6
jeg snakker om alle driverne til hele dit system.. chipset, lyd, lan grafik osv det er ikke nok kun at installere grafikdriverne hvis du ikke har installeret de tilhørende drivere til dit bundkort. vel at mærke driverne fra producenten og ikke dem som windows selv installerer. hvis du er i tvivl om det, kan du poste navn og model på bundkort herinde, så kan vi give dig et link til dem du skal installere.
Avatar billede nopsen Ekspert
28. august 2004 - 18:42 #7
skal også lige vide hvilket styresystem det er til.
Avatar billede meck Nybegynder
28. august 2004 - 20:09 #8
Altså alle andre drivere er installeret... Men ikke til mit bundkort...

Jeg troede ikke, det havde nogen betydning...

Men mit bundkor er et "Asus K8V SE DELUXE"
Avatar billede nopsen Ekspert
28. august 2004 - 20:51 #9
her er alle driverne du skal bruge, start med VIA 4-1, det er chipset driveren, derefter installerer du alle de andre til lyd, lan osv og så henter du den nyeste grafikdriver hos producenten af dit grafikkort.
http://au.asus.com/support/download/item.aspx?ModelName=K8V%20Deluxe&Type=All
Avatar billede nopsen Ekspert
28. august 2004 - 21:06 #10
og jo, de drivere er altafgørende for at dit system kan køre optimalt.
Avatar billede crashdummy Nybegynder
28. august 2004 - 21:10 #11
Og du skulle nok hente den VIA 4-1 pakke der er på VIAs egen side, da den er noget nyere: http://www.viaarena.com/?PageID=403