Avatar billede dextor Nybegynder
28. august 2004 - 10:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Linux + win xp ?

Hej!

Jeg har overvejet at prøve styresystemet Linux i stedet for Windows XP Pro som jeg bruger nu... Bare for sjov ;)

Og så gik jeg ind på www.linux.org og der stod at der var nogle versioner som kunne køre som et program i MS Windows, men det ser ikke ud til at nogle af dem virker... (men det er sikkert mig der ikke kan finde ud af det)

Men så hentede jeg en der hedder TopologiLinux 4 (www.topologilinux.com) og den skulle være et styresystem som stadig kunne køre med Windows installeret... eller sådan noget!!

Hvordan gør jeg med det? Installerer jeg det bare og så kan jeg vælge mellem Windows og Linux når jeg starter computeren???
Og er der noget der er bedre? Og noget jeg skal lægge mærke til når jeg bruger Linux og alt det der..?
Jeg kører NTFS.
Avatar billede dextor Nybegynder
28. august 2004 - 11:50 #1
Sorry, men jeg kunne altså ikke vente :$

har installeret det nu..
Avatar billede bhp59 Nybegynder
28. august 2004 - 11:54 #2
nå okey
ville ellers ha forslå en anden
men da det er en ukend linux, kan du så ikke fortælde om hvordan den at installer og køre med

et godt link http://www.linuxbog.dk/

men ellers held og lykke
Hilsen Dent