Avatar billede jhjorsal Mester
28. august 2004 - 09:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AF tilbud

Jeg er arbejdsløs og har lige fået tilbudt et Axapta kursus af AF med flg. beskrivelse:

Du opnår et grundlæggende kendskab til økonomistyring, på kurset, der indeholder to ugers undervisning i Axapta og fire ugers praktisk rettet undervisning i X++ programmering.Efter uddannelsesforløbet skal du i fire ugers virksomheds-praktik, hvor du skal omsætte teorien til praksis.

Er det nok til at få startet på Axapta eller ligner det et af deres "få tiden til at gå - tilbud"
Avatar billede miko67 Nybegynder
28. august 2004 - 10:13 #1
Kan du ikke fortælle mig hvor dette kursus udbydes?
Avatar billede dma Nybegynder
28. august 2004 - 11:53 #2
Det kan da give dig en vis indsigt i Axapta, som jeg ikke ville betænke mig på at tage når nu det er gratis. Du må dog ikke forvente at du er expert i hverken anvendelse eller programmering i Axapta på den tid, men det kan - såfremt underviseren er kompetent - give dig et mere en bare overfladisk kendskab til et komplekst og stort økonomisystem, som ovenikøbet er et strategisk produkt for Microsoft Businness Solutions..!
Avatar billede nilfri Nybegynder
29. august 2004 - 21:44 #3
Jeg ved ikke, hvor det konkrete kursus afholdes.

Men Teknologisk Institut har jævnligt noget lignende: http://www.teknologisk.dk/informatik/13280

Og jeg er helt enig med dma - endnu mere nu hvor bla. kom-i-gang-prisen på Axapta-licenser er sænket ganske pænt. Det burde give en del nye kunder i "butikken".
Avatar billede jhjorsal Mester
30. august 2004 - 09:14 #4
Miko67, kurset afholdes af AF for ledige der har været ledig mere end 1 år, og udbydes af Vejle Handelsskole.
Avatar billede miko67 Nybegynder
30. august 2004 - 09:46 #5
Takker :)