Avatar billede mike74 Nybegynder
26. august 2004 - 10:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ordreindtastning/Lagerstyring

Hej
Jeg er blevet fritidssælger og har leget lidt med de 2 guider 'ordreindtastning' og 'lagerstyring' i access 2000. jeg synes faktisk om begge guider - problemet er nu, at jeg godt vil have dem til at arbejde sammen. så når jeg indtaster en ordre bliver varerne automatisk trukket fra i 'lagerstyring'. er der evt. én som kan løse mit problem på den ene eller anden måden.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
26. august 2004 - 10:33 #1
Du kan jo også hente et rimelig komplet gratis regnskabsprogram på http://www.sigmaregnskab.dk

Jeg ved ikke om det kan bruges i dit tilfælde, men det er Access baseret og åbent så du selv kan lave forbedringer i det hvis du skulle få lyst.
Avatar billede mike74 Nybegynder
26. august 2004 - 15:51 #2
jamen tak for det, jeg har faktisk både kigget på sigmaregnskab nu her og stone's summasummarum, som begge indeholder bogføring. og det er måske værd at tage med.
men det var også bare hvis man lige lå inde med en sammenkædning af de 2 guider der!!
Avatar billede mike74 Nybegynder
05. juni 2005 - 17:44 #3
!!
Avatar billede mike74 Nybegynder
05. juni 2005 - 17:46 #4
-
Avatar billede mike74 Nybegynder
05. juni 2005 - 17:48 #5
tak