Avatar billede xeno-morph Nybegynder
28. februar 2001 - 13:42 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Avanceret counter

Jeg er i gang med at bygge et counter system til mine sider, som jeg kan generere statestik over, det jeg gerne vil er at lave noget i stil med chart.dk, bortset fra at det eneste jeg skal bruge er :
En counter i php, som kan administreres, dvs. at jeg kan se logs over ip\'er der har besøgt siderne, og navnet på siderne der er besøgt og hvor mange gange i alt.
På mine sider vil jeg IKKE køre php, der skal jeg være i stand til at indsætte en enkelt html linie (lige som chart), og så derigennem logge alle hits på mine sider, og i den anden ende spytter den dem ind i en mysql base, hvor der står :
Side = Siden der blev hittet
Antal = antal hits
iplog = om den skal begrænse til at kun kunne hitte en gang per dag med IP
log = on eller off
Loggen skal så skrives til en .txt fil på min server...
er der nogen der kan hjælpe mig med dette ??
Avatar billede okay Nybegynder
28. februar 2001 - 13:58 #1
så må du hellere lægge mere point ... :)
Avatar billede xeno-morph Nybegynder
28. februar 2001 - 14:01 #2
der kommer mange flere point... jeg afsætter gerne alt hvad jeg kan for det her.. og mere til hvis vi kan finde ud af noget...
Avatar billede doeleman Nybegynder
28. februar 2001 - 14:21 #3
Du kan finde en rigtig god artikel her:
http://www.phpbuilder.com/columns/tim20001211.php3
Avatar billede dna Nybegynder
28. februar 2001 - 14:24 #4
L O L .... du har jo ikke flere point !!!
Avatar billede htx98i17 Professor
28. februar 2001 - 14:25 #5
han har faktisk -2 :o) hehe
Avatar billede xeno-morph Nybegynder
28. februar 2001 - 14:27 #6
jeg snakker ikke om fucking point.. jeg har ubegrænset server plads, og ubegrænsede e-mails, så jeg foreslår noget i den stil...
Avatar billede htx98i17 Professor
28. februar 2001 - 14:33 #7
weee, jeg har altid ønsket mig 50 emailadresser :o) hehe
Avatar billede xeno-morph Nybegynder
28. februar 2001 - 14:35 #8
hvis du ikke har noget konstruktivt, så vil jeg bede dig om helt at holde dig fra at deltage i dette spørsmål
Avatar billede htx98i17 Professor
28. februar 2001 - 14:37 #9
det gør jeg så :o)
Avatar billede thundercall Nybegynder
01. marts 2001 - 13:06 #10
Avatar billede thundercall Nybegynder
01. marts 2001 - 13:08 #11
...hov, den er forresten ikke mySQL,... og der er ingen viewStats endnu,...
Avatar billede alleycat Nybegynder
01. marts 2001 - 23:48 #12
Jeg har noget statistik-kode liggende som du skal være velkommen til at benytte, det forudsætter dog at du kører php3 på den sider der skal tælles...
Avatar billede alleycat Nybegynder
01. marts 2001 - 23:50 #13
naturlig vis mener jeg de(n) side(r) der skal tælles. Forresten kræves det også at der køres php på den side der skal vise statistikken. Hvorfor får du ikke bare fat på en server hvor du kan køre php og MySQL?!