Avatar billede lonepeter Novice
25. august 2004 - 22:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 - Fjerne overskrift i læseruden

Hejsa...

Jeg har netop installeret outlook 2003 og der er en ting som irritere mig...

I læse ruden, altså den hvor indholdet af den aktuelle mail vises, der skriver outlook, mailens emne, modtager og afsender med relativ stor font. Er det ikke muligt at så dette fra sådan at kun mailens indhold og ikke denne "ligegyldige" information vises, den kan man jo allerede se ovenfor...

Altså er det muligt kun at få vist mailen indhold, f.eks. lige som i outlook 2000

Peter
Avatar billede tclund Nybegynder
25. august 2004 - 23:06 #1
Du har da virkelig sat de små grå igang.... Umiddelbart ser det ikke ud til at være muligt..  desværre , for du har jo ret i at det er irriterende...
Avatar billede tofte Juniormester
25. august 2004 - 23:08 #2
Hvis du højreklikker på den tynde mørkegrå kant uden om læseruden. Er der en mulighed som hedder Oplysninger om brevhoved. Klik her og vubti. Håber det var det du mente
Avatar billede lonepeter Novice
25. august 2004 - 23:08 #3
AAArghtz... - det kan sgu da ikke være rigtigt at ms vil optage 10% af min dyrt indkøbte monitor med ligegyldigt nonsens??!
Avatar billede lonepeter Novice
25. august 2004 - 23:12 #4
Lige præcis, det var sgu rart... - der var nok gået lidt tid inden jeg havde ramt præcis denne fire pixel brede streg... :-)

Tak for hjælpen...
Avatar billede tofte Juniormester
25. august 2004 - 23:14 #5
Det var så lidt
Avatar billede lx2ba Novice
26. august 2004 - 10:38 #6
Dén lille gimmick var da nok værd at huske på! - Også min tak.