Avatar billede steffansteffan Nybegynder
25. august 2004 - 17:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

specialt pop-up system!

Søger et system hvor man klikker på et links/billede, der kommer så en pop-up frem, og man for vist en liste med alle indsætte billeder fra en bestemt mappe.
Når man så klikker på det billede man ønsker skal den automatisk overføre filnavnet til et bestemt felt. f.eks. "jegerenhund.jpg" fordi filen hedder det.
Nogle der ved hvor amn finder sådan et eller en som vil lave et, tror vi skal over i noget javascript. kan det ikke passe?
Avatar billede steines Nybegynder
26. august 2004 - 14:33 #1
Det kan godt lade sig gøre at lave sådan et system.

Kontakt mig på mail og msn: dr_derude(a)hotmail(punktum)com
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
31. december 2004 - 16:43 #2
Fandt ud af det. MEn takker afligevel. Lav et svar så for du Point.
Avatar billede steines Nybegynder
01. januar 2005 - 11:57 #3
Jammen det er så gjort her.